Bújocska - Hide and Seek

2009.12.04. 11:03

Még egy filmről akartam értekezni a tegnapi felhozatalból. Bújocska címre hallgat, Robert de Niro-val. Őszinte leszek, nekem nem tetszett annyira, bár szívem csűcske szerint jó film. Persze mondjuk azért is, mert ő hivatása szerint lélekbúvár és hát a film tanulmánya is lehet a pszichologusoknak egyfajta szemszögből..

Én nem vagyok pszichologus, csak szeretem a jó filmeket. Azt gondolom, hogy ez a film viszont nem szerethető. Egy nagy okból kifolyólag. Ha véletlenül olvassa valaki ezt a rövid szösszenetet tegye fel a magának a kérdést, milyen szerep áll jól Robert de Nirónak?

Igy látatlanban azt gondolom, hogy kb egyre gondoltunk. Na most ebben a filmben a fenti úr egy pszichologust játszik, ami viszont egyáltalán nem áll jól neki. megkockáztatom, nem lelőve a film csattanóját, hogy nem is sikerült jól eljátszani a karaktert. Szerintem rá is nyomja a bélyeget a filmre.

Érdekes, hogy a főszereplő szupersztár színész miatt huzom le, de akkor is, ez a helyzet, én ezt gondolom.

A sztori egyébként nem rossz. Kicsit a Hatodik Érzékre hajaz, de csak egészen kicsit. Egy pszichologus és a lánya, a feleség(anya) halála után egy vidéki házba költöznek. Nemsokára ugymond megmagyarázhatatlan dolgok történnek, amit a pszichologus a lánya anyja halála miatti kompenzációjának tart. Aztán kiderül, hogy mégsem...

Tetszés faktror: 10/5

Egyszer nézős - a sztori jó, a csattanó is jó a végén, de de Nirónak nem áll jól a szerep.

Ha valaki erre jár és látta, kíváncsi vagyok véleménye szerint kinek kellett volna játszani a főszerepet?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tekafanatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr571573260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása