Lentebb megjegyeztem, hogy tegnap este elaludtam rajta. na nem azért, mert, hogy rossz vagy unalmas. Egész egyszerűen azért, mert van egy olyan tulajdonságom (na most nem tudom, hogy ez jó vagy rossz-e), hogy sötétben vízszintes állapotban gyakorlatilag 3 perc alatt alszom el. Nálam nincs olyan, hogy álmos vagyok. Minden átmenet nélkül kómázok el, de nem is ez a lényeg...

A film. Na az nem thriller. Horror. De mondanivalóval és nem csak öncélú trancsírozással. A vége után visszagondolva egyértelműen valami hasonló befejezést vártam. Ergó, aki végignézi ezt a filmet azt kapja amit vár.

Egy olyan történetet, ami úgy is elmesélhető, hogy egy jól írányzott csapással lecsapjuk a véres részeket. Elsőre egy városi legenda jutott az eszembe, lehet, hogy a filmnek is valami ilyesmi adhatta az alapötletét. Az utolsó metró körüli misztika. (Ilyesmi köszönt vissza a magyar Kontrollból is)

Merthogy itt is az utolsó metró járatra van felfűzve a sztori. Rendszeresen történik rajta valami amibe persze főszereplőnk nyakig bele is merül és az ilyen főszereplőktől megszokható módon bele is ragad...és nem szabadul...

Fentebb megjegyeztem, hogy ugyan tele van trancsírral, de az jól írányzott, jól elhelyezett és a végén derül ki, hogy nem céltalan volt.Ütött az a helyzet...

Megjegyezném még, hogy a film hangulatos, nagyon jól el vannak találva a fények, a képek...elképzeltem, hogy én is ott kóválygok...nekem teljesen hiteles volt...

Egyébként a magyar címe messze nem adja vissza azt amit az angol...

Tetszés faktor : 10/8

Többször nézős mert sokkol

A bejegyzés trackback címe:

https://tekafanatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr911573178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Basthet 2009.12.06. 11:18:33

Nálam ez 10/10.
Én is szeretem Barkert!
süti beállítások módosítása