Kedvenc helyi tékánk beindított egy akciót, aminek a keretében 200 pénzért ki lehet kölcsönözni egy rakás, már "lejárt" filmet / darab. Visszavittük a tegnapi eresztést és nagyhirtelen ki is kölcsönöztünk 5 "lejártat"

Jelentem tisztelettel, az első darab amit végig néztünk ez volt. Irodalmi szinten is híres író regénye a film alapja. John Updike-ot még én senkiházi magyar is ismerem.

A helyszín a 80-as évek egy névtelen kisvárosa Amerikában. Itt él 3 boszorkánygyanus nő, akik megálmodják az álompasijukat, aki kvázi másnap be is toppan a szimpla életükbe. Na ettől borul is minden. Kb ennyi a sztori dióhéjban, persze ennél több, de nem akarom lelöni a poént.

A poén persze garantált, mert a megidézett pasi Jack Nicholson. Az egyik legjobb. Végig nem is röhögtem a filmet, de mosolyogtam röhögcséltem, Jack ugyanis klassz színész....bejött nagyon a játéka és a film is pedig 80as évek semmi flikk-flakk. Csak egy történet, ami klassz hangulatú humoros, üde, és szórakoztató. Vasárnap ebéd utáni film...

Nekem tetszett.

Tetszés faktor 10/9

Sokszornézős mert tényleg hangulatot csinál és még háttérzajnak is kíváló.

A végén szívemcsücske nagyjából összefoglalta a lényeget. Az a pasas aki minden nőnek megfelel az maga az ördög...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tekafanatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr691574064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása