The Broken 2009

2010.09.03. 08:28

Tegnap két nagyon jó filmet is láttunk és ennek örömére egy nagy lórugás ihletet kaptam, hogy folytassam a blogot. Ugyhogy, mintha mi sem történt volna, ajánlom tovább a jó/kevésbé jó esetleg a nekem nem tetsző filmeket is.

Eme darab mindenképpen megnézendő.

Lassan kezdődik a film. Nyomott, szinte már kómás a hangulat. Egy amnéziás nő emlékezni próbál, összeszedni, hogy mi is történt. Eme vesszőfutása során azonban fény derül az igazságra, többek között az össze tört tükrök miértjére, a tükörképekre és a családtagjai igen furcsa viselkedésére. 

Igen feszült, nyomasztó, feszültségekkel teli thriller. Öszintén megmondom, hogy 32 éves fejjel végig izgultam, pedig megfejtettem a sztorit még a vége előtt. Abszolult ajánlom mindenkinek aki képes beleélni magát a főhős/főhösnő szerepébe és hajlandó a film hangulatát átvenni.

Akik szeretik a thrillereket pedig kifejezettem kötelező darab. Teszem hozzá angol film, kifejezetten plussz pont így:-D

10/10

Viszont csak egyszer nézős a csattanó miatt.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tekafanatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr652268309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása