Jelentem tovább bővítettem az egyszernézős filmek táborát. Gothika. Hiába Halle Berry meg hiába feszültségező thriller. Valahogy most ez nem dobott fel. Láttam már sokszor. Mármint a sztorit. Miszerint egy köztiszteletben álló pszichiáter hirtelen átkerül a másik oldalra és ápolt lesz, nyakában megdönthetetlen bizonyítékokkal alátámasztott gyilkossági váddal.

Szar ügy mondhatnánk, de Halle a kezdeti "hűbakker most mi lesz" után kideríti az igazságot...

Ja, volt benne szellem is...

Szerintem a vége is el lett kapkodva, mert egysuer csak minden jóra fordult....annak ellenére, hogy nemrég még totál lerozzant elmebetegnek tartották..

Na, mindegy, alapból megvolt minden összetevő, ami a jó thrillerhez kell, egynek elment....

Tetszási faktor: 10/5

egyszernézős: ha már tudod a poént akkor max háttérzaj...mástészta, hogy Halle marha sokat síkit és agonizál...

 

Szerző: valaminick

1 komment

Címkék: gothika

A bejegyzés trackback címe:

https://tekafanatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr321574355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Basthet 2009.12.06. 11:17:34

Igen.Ezt én is hasonló képpen gondolom.A rengeteg agonizálás és sikoltozás valamint hisztérikus jelenet jobban kikészíti az ember idegeit mint a film alapvető hangulata.
Elcsépelt sztori,meglepő vagy váratlan fordulatok nélkül.
Kategória:Maximum tinihorror.
süti beállítások módosítása