Tékaságok -Újratöltve

2010.05.14. 10:51

A helyzet az, hogy sokáig nem írtam semmit sem ide, ami látszik is:-D Most megint kedvet kaptam, hiszen rengeteg új filmet, láttam az utobbi néhány hónapban, úgyhogy úgy döntöttem, hogy a blogot ott folytatom, ahol abba hagytam.

Úgyanúgy ahogy eddig megemlékezem pár sorban a filmekről, leírva azt, hogy belőlem mit váltott ki, beillesztek egy videót, ami passzol a filmhez, esetleg képeket...

A hozzáállásom semmit sem változott. Nem a premier filmek, meg a még ki sem jött filmek a témám és ráadásul még fizetett véleményíró, vagy képzett kritikus sem vagyok. Mezei filmkedvelő, aki a saját szemlélete alapján véleményez filmeket, ami időnként akár homlokegyenest ellentetje a hivatalos kritikának:-D

Ahogy a címből is látszik, többnyire dvd-n megszerzett/kölcsönzött filmek a célpont..ez sem változik a továbbiakban....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tekafanatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr972002253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása