Marlene

2009.12.07. 13:54

Szívem csücske filmje volt. Csajos filmnek titulálnám, de ezért lehet kapok a fejemre. A lényeg mindesetre, hogy egy életrajzi film. Marlene Dietrich életéről. Sokat nem tudtam róla, annyit talán, hogy a 1930-40 es években volt igen komoly filmcsillag.

A noir és a dáma lét egyik nagyasszonya. Na ezért mondtam, hogy csajos film. Valahol még erkölcsi és morális mondanivalóval is rendelkezik mert egy konfliktus bontakozik ki a történetben. Karrier vagy család? Ezért érdekes volt számomra is.

Na meg a korabeli német és amerikai miliő.

A videó nem a filmből van, nem találtam semmilyen trailert

Lekötött és érdekelt, habár csak fél szemmel néztem és a végéről le is maradtam.

Mindenképpan ajánlom azoknak akik ismerik a dalait akarnak látni egy korabeli életutat és még a dáma lét egy asszony sorsa is érdekli.

Tetszési index: 10/6 mert igazából csajos film

Sokszornézős, mert nincs benne semmi erőszak de fordulatos és a milliő miatt látványos

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tekafanatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr811580243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása